Prospături: synthpop naiv de la Twin Shadow, dream pop nostalgic de la Wild Nothing și Tape Waves, neo soul cu mesaj de la Azekel și primul single Interpol după vreo patru ani.

„Saturdays”, de la Twin Shadow (foto) feat. HAIM // George Lewis Jr. a ajuns primăvara asta la al patrulea album, Caer, unul pe care finisează synthpop-ul naiv, dintre dovezi fiind și acest single alături de cele trei surori din San Fernando Valley. Acum și cu video, unul în care un mult mai tînăr Lewis traversează cultura TV a deceniilor trecute, „Saturdays” e o odă pastel și à la Prince weekendurilor din copilărie.

//

„Letting Go”, de la Wild Nothing // Jack Tatum schimbă oarecum paradigma dinspre dream pop modern & nostalgic către nuanțe optzeciste, cu o sprânceană atentă la New Order sau Fleetwood Mac, și anunță că pe 31 august pregătește de lansare al patrulea album, Indigo.

//

„Youth (Chapter 3)”, de la Azekel // Azekel Adesuyi, nigerian care trăiește & produce la Londra, e foarte conștiincios socio-politic, sarcastic vizavi de stereotipuri și cel mai important auto-reflexiv într-un mod necovențional care poate deranja. Chiar dacă muzica e tot ce poate fi mai senzual din neo soul. De urmărit și de ascultat precedentele EP-uri Raw, dar și toate celelalte Chapters.

//

„The Rover”, de la Interpol // Au trecut patru ani de la El Pintor, poate era previzibil ca Paul Banks & co. să revină cu material proaspăt. De pe al șaselea lor album, Marauder, am ascultat săptămâna asta primul single, un cântec cu evidente rădăcini krautrock și poate mai vivant decât ne-au obișnuit.

//

„Turning In”, de la Tape Waves // Duoul soț și soție din South Carolina a scos album proaspăt, Distant Light, o colecție de exerciții suave dream pop pentru cei care ascultă de la Mazzy Star la Beach House. Călduros, executat sincer și fără pretenții, discul lor poate deveni cel mai bun prieten al dimineților tale.

Share This